НАВЧАЛЬНО ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР

 

МЕДИЦИНА

 Переглянути презентацію

 

Навчально-практичний центр здоров'я

26 січня 2012 року в селі Крихівці відкрився навчально-практичний центр здоров’я із навчальними кімнатами для лікарів-інтернів кафедр терапії і сімейної медицини та стоматології післядипломної освіти ІФНМУ. В приміщенні, відведеному під навчально-практичний центр здоров'я, провели ремонт та устаткували його необхідним медичним обладнанням.  Тут майбутні сімейні лікарі напрацьовують практичні навички під наглядом досвідчених викладачів, а також підвищуватимуть свою кваліфікацію ті, що вже працюють на цій посаді. В новоствореному  Центрі проводять прийом лікарі загальної практики сімейної медицини, функціонує стоматологія.

Навчальна кімната кафедри стоматології оснащена сучасною стоматологічною установкою та іншою апаратурою, необхідною для надання кваліфікованої стоматологічної допомоги місцевому населенню з участю лікарів-інтернів. Відтепер в них є можливість обстежувати сільських жителів, під керівництвом досвідченого викладача надавати кваліфіковану стоматологічну допомогу з використанням сучасних технологій та методик лікування стоматологічних хворих, обстежувати учнів місцевої школи, яких налічується біля трьохсот, проводити санітарно-профілактичну роботу. При необхідності для сільських жителів може бути організована консультація ведучих професорів університету, з вказаних напрямків, по інтернету в режимі on-line. Для даної мети в навчальній кімнаті для лікарів-інтернів кафедри терапії і сімейної медицини налаштовано комп’ютер з відеокамерою.

Навчально – тренінговий центр кафедри внутрішньої медицини №3 та медсестринства

На кафедрі функціонує навчально – тренінговий центр, який включає 6 залів.

Кафедра внутрішньої медицини №3 та медсестринства, в кооперації із іншими кафедрами університету, окрім засвоєння практичних навиків за закріпленими за кафедрою дисциплінами , забезпечує матеріальне оснащення проведення:

- Державної атестації студентів VI – го курсу медичного факультету,

- Державної атестації студентів V-го курсу фармацевтичного факультету,

- практично-орієнтованого іспиту із спеціальності «Сестринська справа»,

- засідань міжкафедрального наукового гуртка кафедр внутрішньої медицини №2 та №3.

Впродовж останніх двох років в навчально – тренінговому центрі кафедри проходять навчання студенти:

- I – IV – го курсу медичного коледжу ДВНЗ «Івано – Франківського національного медичного університету»,

- IV – VI – курсу медичного факультету, спеціальність «Педіатрія»,

- III – го курсу медичного факультету, спеціальність «Лікувальна справа» ( у формі факультативного заняття за ініціативою студентського самоврядування; в 2012 році тренування пройшли більше 70 студентів),

- IV – го курсу стоматолічного факультету ( тренування проводяться спільно викладачами кафедри внутрішньої медицини №3 та медсетриства та кафедри хірургії стоматологічного факультету )

- студентів стоматологічного факультету під час проходження дисципліни «Догляд за хворим» ( у співпраці з кафедрою внутрішньої медицини стоматологічного факультету).

Перелік залів практичної підготовки:

1.Інформаційно – тренувальний центр для підготовки до ліцензованих іспитів « КРОК » та « КРОК М », студентів :

- III – IV – го курсу медичного коледжу ДВНЗ «Івано – Франківського національного медичного університету», спеціальність «Сестринська справа»;

- IV – VI – курсу ІФНМУ медичного факультету, спеціальність «Педіатрія».

У центрі комп’ютерний клас на шість посадочних місць, мультимедійний проектор та ноутбук. Наявні навчальні та тестуючи програми з дванадцяти дисциплін, які викладає кафедра, відеофільми з проведення маніпуляцій та методів обстеження.

2.Навчально –тренінговий центр «Зондових маніпуляцій».

В даному залі проводиться навчання студентів, алгоритму техніки виконання «Шлунково – кишкового зондування», з діагностичною та лікувальною метою:

3. Навчально –тренінговий центр «Невідкладної допомоги»

в якому студенти відпрацьовують етапи серцево – легеневої реанімації, а також удосконалюють навики надання медичної допомоги при невідкладних станах «У внутрішній медицині»:

№ п∕п Маніпуляція Оснащення
1. Промивання шлунка товстим шлунковим зондом.

1.товстий шлунковий зонд завдовжки 1,5 м.;

2. скляний перехідник;

3. гумова трубка завдовжки 1м;

4. 2 лотки;

5. пінцет;

6. лійка місткістю 0,5-1,0 л;

7. 10 л. води кімнатної температури;

8. глечик;

9.2 цератових фартухи;

10. рідке мило;

11. одноразовий рушник;

12. гумові рукавички;

13. відро для промивних вод;

14. 2 стерильні пробірки;

15. посуд з одним із дезрозчинів (0,2% розчин хлорантоїну, 0,2% розчин дезактину).

2. Дослідження секреторної функції шлунка із парентеральним методом стимуляції секреції.

1.стерильний тонкий шлунковий зонд,

2.пінцет;

3.2 шприци місткістю 2 мл і один місткістю 20 мл;

4.2 лотки;

5.70% розчин етилового спирту;

6.ватні кульки;

7.штатив і 13-ть стерильних пробірок;

8.1%-1,0 розчин димедролу;

9. 0,1%-1,0 розчин гістаміну;

10.затискач;

11.рідке мило;

12.одноразовий рушник;

13.гумові рукавички;

14.рушник;

15.2 цератові фартухи;

16.дистильована вода;

17. посуд з одним із дезрозчинів (0,2розчинхлорантоїну, 0,2% розчин дезактину).

3. Дослідження секреторної функції шлунка із ентеральним методом стимуляції секреції.

1.стерильний тонкий шлунковий зонд,

2.пінцет;

3.шприц Жане;

4.2 лотки;

5.70% розчин етилового спирту;

6.ватні кульки;

7.штатив і 11-ть стерильних пробірок;

8. 200 мл теплого м′ясного бульйону, капустяного соку або капустяного відвару

9. 10.затискач;

10.рідке мило;

11.одноразовий рушник;

12.гумові рукавички;

13.рушник;

14.2 цератові фартухи;

15.дистильована вода;

16. посуд з одним із дезрозчинів (0,2розчинхлорантоїну, 0,2% розчин дезактину).

4. Дуоденальне зондування (трьохфазне).

1.лоток;

2.пінцет;

3.стерильний дуоденальний зонд;

4.шприц місткістю 20 мл;

5.шприц місткістю 2 мл;

6.50 мл теплого 33% розчину магнію сульфату

7.лакмусові смужки;

8.0,1%-1,0 розчин атропіну;

9.грілка;

10.валик;

11.штатив із 3 пробірками;

12.70% етиловий спирт;

13.94% етиловий спирт;

14.2 цератові фартухи;

15.рушник;

16.затискач;

17.рідке мило;

18.одноразовий рушник;

19.гумові рукавички;

20.бікс;

21. посуд з одним із дезрозчинів (0,2розчинхлорантоїну, 0,2% розчин дезактину).

5. П′ятифазне дуоденальне зондування

1.лоток;

2.пінцет;

3.стерильний дуоденальний зонд;

4.шприц місткістю 20 мл;

5.шприц місткістю 2 мл;

6.50 мл теплого 33% розчину магнію сульфату

7.лакмусові смужки;

8.0,1%-1,0 розчин атропіну;

9.грілка;

10.валик;

11.штатив із 3 пробірками;

12.70% етиловий спирт;

13.94% етиловий спирт;

14.2 цератові фартухи;

15.рушник;

16.затискач;

17.рідке мило;

18.одноразовий рушник;

19.гумові рукавички;

20.бікс;

21. посуд з одним із дезрозчинів (0,2розчинхлорантоїну, 0,2% розчин дезактину).

6. Годування через зонд.

1.стерильний шлунковий зонд;

2.рушник;

3.серветки

4.шприц Жане ємністю 60 мл;

5.фонендоскоп;

6.стерильний гліцерин або вазелінова олія;

7.лоток;

8.чисті рукавички;

9.водонепроникний фартух.

7. Годування через зонд, введений назогастрально.

1.стерильний шлунковий зонд діаметром 0,5-0,8 см;

2.рушник;

3.серветки

4.шприц Жане ємністю 60 мл;

5.фонендоскоп;

6.стерильний гліцерин або вазелінова олія;

7.лоток;

8.чисті рукавички;

9.водонепроникний фартух;

10.лейкопластир (1×10 см);

11.затискач;

12.ножиці;

13.заглушка для зонда;

14.безпечна шпилька.

8. Постановка очисної клізми.

1.Кухоль Есмарха;

2.гумова трубка з краном;

3.стерильний наконечник;

4.штатив;

5.1,5 л води кімнатної температури;

6.підкладне судно;

7.вазелін;

8.церата;

9.рідке мило;

10.одноразовий рушник;

11.гумові рукавички;

12.цератовий фартух;

13. посуд з одним із дезрозчинів (0,2розчинхлорантоїну, 0,2% розчин дезактину).

9. Постановка сифонної клізми.

1.стерильний гумовий зонд;

2.скляний перехідник;

3.гумова трубка завдовжки 1м;

4.лійка місткістю 1л;

5.10-12 л теплої води;

6.відро для промивних вод;

7.церата;

8.рідке мило;

9.одноразовий рушник;

10.гумові рукавички;

11.цератовий фартух;

12. посуд з одним із дезрозчинів (0,2розчинхлорантоїну, 0,2% розчин дезактину);

13.пелюшка;

14.ширма;

15.вазелінова олія;

16.кухоль.

10. Постановка газовивідної трубки.

1.стерильна газовивідна трубка;

2.вазелінова олія;

3.марлеві серветки;

4.судно;

5.церата;

6.рідке мило;

7.одноразовий рушник;

8.гумові рукавички;

9. посуд з одним із дезрозчинів (0,2розчинхлорантоїну, 0,2% розчин дезактину);

10.пелюшка;

11. Проведення гіпертонічної клізми.

1.стерильна газовивідна трубка;

2.вазелінова олія;

3.шприц Жане або гумовий балон;

4.10%-100 мл розчин натрію хлориду або 25% розчин магнію сульфату за температури 37-38°С;

5.церата;

6.рідке мило;

7.одноразовий рушник;

8.гумові рукавички;

9. посуд з одним із дезрозчинів (0,2розчинхлорантоїну, 0,2% розчин дезактину);

10.пелюшка;

11.ширма.

12. Проведення олійної клізми.

1. стерильна газовивідна трубка;

2.вазелінова олія;

3.шприц Жане або гумовий балон;

4.рицинова, соняшникова або оливкова олія в об′ємі 200мл;

5.водяна баня;

6.церата;

7.рідке мило;

8.одноразовий рушник;

9.гумові рукавички;

10. посуд з одним із дезрозчинів (0,2розчинхлорантоїну, 0,2% розчин дезактину);

11.пелюшка;

12.ширма.

13. Проведення медикаментозної клізми (мікроклізми).

1.кухоль Есмарха з гумовою трубкою і наконечником;

2.газовивідна трубка або гумовий балон;

3.1,5 л води кімнатної температури;

4.лікарський розчин температурою 37°С;

5.вазелінова олія;

6.шприц Жане;

7.10%-100 мл розчин натрію хлориду або 25% розчин магнію сульфату за температури 37-38°С;

8.церата;

9.рідке мило;

10.одноразовий рушник;

11.гумові рукавички;

12. посуд з одним із дезрозчинів (0,2розчинхлорантоїну, 0,2% розчин дезактину);

13.пелюшка;

14.ширма.

 

№п∕п Реаніміційні заходи Оснащення
1. Серцево-легенева реанімація.

1.манекен для проведення серцево – легеневої реанімації

2.повітровідвід;

3.мішок Амбу;

4.електрокардіограф;

5.дефібрилятор;

6.шприци 10 мл, 20 мл;

7.ватні кульки;

8.спирт;

9.джгут;

10.медикаменти (0,1% -1,0 розчин адреналіну хлориду, 0,1%-1,0 атропіну сульфату, 0,9% натрій хлор, 0,5%-5,0 розчин дофаміну, преднізолон, лідокаїн 2%-6,0).

2. Інтенсивна терапія при анафілактичному шоці.

1.джгут;

2.міхур з льодом;

3.киснева подушка;

4.серветки;

5.шприци місткістю 5, 10, 20 мл;

6.ватні кульки;

7.96% етиловий спирт;

8.пінцет;

9.система для в∕в інфузій;

10.рушник;

11.стерильні одноразові рукавички;

12.медикаменти (0,1% -1,0 розчин адреналіну хлориду, 0,9% натрій хлор, 150 мг преднізолон

або 200-250 мг гідрокортизон, 1%-1,0 димедрол, 2,5%-2,0 піпольфен або 2%-2,0 супрастин, 2,4%-10,0 розчин еуфіліну, 0,5%-5,0 дофамін, 10%-10,0 кальцію хлориду).

3. Інтенсивна терапія при гіперглікемічній комі.

1.ватні кульки;

2.інсулінові шприци;

3.інсулін;

4.96% етиловий спирт;

5.джгут;

6.стерильні одноразові рукавички;

7.0,9%-500 мл ізотонічний розчин натрію хлориду,

8.4%-300 мл розчин натрію гідрокарбнату;

9.4%-100 мл розчин калію хлориду;

10. одноразові системи для в∕в інфузій;

11.язикотримач;

12.інтубаційні трубки.

4. Інтенсивна терапія при гіпоглікемічній комі.

1.ватні кульки;

2.шприци місткістю 5, 10, 20 мл;

3.40% глюкоза 20-100 мл;

4.96% етиловий спирт;

5.джгут;

6.стерильні одноразові рукавички;

7.преднізолон 60-90 мг або 75-150 мг гідрокортизон;

8.0,1%-1,0 розчин адреналіну гідрохлориду;

9.глюкагон 2 мл;

10. одноразові системи

для в∕в інфузій;

11.киснева подушка;

12.язикотримач.

4. Навчально –тренінговий центр «Ін′єкційної техніки» на базі якого із студентами:

проводяться заняття на тему: «Алгоритм техніки виконання внутрішньошкірних, підшкірних, дом′язневих ін′єкцій та венепункція».

№п∕п Маніпуляція Оснащення
1. Підшкірні ін’єкціі

1.стерильний шприц ємністю 2, 5 мл, голки стерильні завдовжки 2,5 – 4 см;

2.стерильні ватні тампони, серветки;

3.70% розчин етилового спирту;

4.лікарські препарати в ампулах, флаконах;

5.терпуг;

6.ниркоподібний лоток;

7.одноразові стерильні рукавички;

8.муляж руки для п/ш ін'єкцій (№10).

2. Дом’язневі ін’єкції

1.стерильний шприц ємністю 5, 10 мл, голки стерильні завдовжки 6 – 8 см;

2.стерильні ватні тампони, серветки;

3.70% розчин етилового спирту;

4.лікарські препарати в ампулах, флаконах;

5.терпуг;

6.ниркоподібний лоток;

7.одноразові стерильні рукавички;

8.муляж для д/м ін'єкцій (№2).

3.

Венепункція:

Довенне струменеве введення л∕п

1.стерильний шприц ємністю 10, 20 мл, голки стерильні завдовжки 4 см;

2.джгут;

3.стерильні ватні тампони, серветки;

4.70% розчин етилового спирту;

5.лікарські препарати в ампулах, флаконах;

6.терпуг;

7.ниркоподібний лоток;

8.одноразові стерильні рукавички;

9. муляж руки для д/в ін'єкцій (№10).

4.

Венепункція:

Довенне краплинне введення л∕п

1.стерильна одноразова система для довенного краплинного введення лікарських препаратів;

2.джгут;

3.стерильні ватні тампони, серветки;

4.70% розчин етилового спирту;

5.лікарські препарати в ампулах, флаконах;

6.терпуг;

7.ниркоподібний лоток;

8.одноразові стерильні рукавички;

9 муляж руки для д/в ін'єкцій (№10).

5. Зал функціональних методів дослідження та реабілітації.

Даний зал на етапі обладнання. В ньому знаходиться два велоергометри, діагностична система «Corival» ( велоергометр, ЕКГ-апарат, комп’ютер, програмне забезпечення) для оцінки толерантності до фізичного навантаження та виконання тренувальних програм, доплерограф, сфігмоманометри, піклуометри.

6. Кабінет функціональної діагностики та ліпідний центр

оснащений комплексом тредміл та комп’ютер, аналізаторами для експрес - визначення рівня в крові холестерину, цукру, передсердного натрійуретичного пептиду, міжнародного нормалізаційного співвідношення.

  

 

 

СТОМАТОЛОГІЯ

Переглянути презентацію

 

Фантомні класи

Фантомний клас включає дві навчальні кімнати, робота яких організована на стоматологічному факультеті з метою вивчення та засвоєння практичних навичок студентами, котрі тут навчаються. Фантомні кімнати розташовані на другому та шостому поверхах стоматологічного корпусу (вул. Грушевського, 2). Навчальні заняття у кімнатах проводяться згідно розкладу, який складається деканом факультету, за кожною з кімнат закріплений лаборант, відповідальний за її обладнання.

    У фантомному класі на другому поверсі (на базі кафедри хірургічної стоматології) є 10 робочих місць, кожне з яких обладнане стоматологічним фантомом з імітаторами верхньої та нижньої щелеп і штучними зубами, які можна виймати і встановлювати у відповідні лунки на цих щелепах. Клас обладнаний також всім необхідним хірургічним інструментарієм для вивчення та засвоєння методик видалення різних груп зубів. Конструкція імітаторів щелеп дозволяє відпрацьовувати на них різноманітні методики місцевої ін'єкційної анестезії. Студенти також мають змогу вивчати способи розкладки хірургічного стоматологічного інструментарію на медичному столику. У фантомному класі займаються студенти 3-5-го курсів стоматологічного факультету.

    У фантомній кімнаті, розташованій на 6-му поверсі стоматологічного корпусу мають змогу проводити практичні заняття зі студентами викладачі кафедр дитячої, терапевтичної та ортопедичної стоматології. Тут є 8 робочих місць, кожне з яких, крім навчальних фантомів, обладнане портативною стоматологічною установкою з мікромотором та турбінним виходом. Всі установки під'єднані до компресора високого тиску повітря. Це дає змогу студентам відпрацьовувати методики препарування порожнин різних ізкласів чи препарування твердих тканин зубів для виготовлення різних видів незнімних ортопедичних конструкцій. Студенти також практично засвоюють методики пломбування порожнин різних класів різноманітними пломбувальними матеріалами.

Клас дентальної імплантації

Фантомний клас на кафедрі ортопедичної стоматології оснащений 12 –ма робочими місцями, мультимедіаприставкою, екраном, набором для проведення стоматологічної імплантації компанії «Alfa-Bio», Макро-набір лінійки імплантат-абатмент компанії «U-impl», «Nobel». Кожне робоче місце забезпечене фантомною моделлю з різним типом твердості кістки та імітації слизової, абатментами, трансферами та імплантатами «Alfa-Bio».

      Кожен студент має можливість:

1. Запланувати місце встановлення імплантанта;

2. Провести хірургічний протокол встановлення;

3. Провести ортопедичний протокол (встановлення формувача ясен, трансфера, зняття відбитка, вибір та встановлення абатмента);

У фантомному класі проводять майстер-класи провідні компанії.

      У фантомному класі є пакет методичних рекомендацій по застосуванні стоматологічної імплантації компанії «Bego Semados», електронні протоколи багатьох інших фірм. Для проведення занять запрошуються провідні імплантологи України – доц.Угрин М.М., Калинчук В.В.

За впровадження новітніх методик, підтримання належного стану фантомного класу та популяризацію дентальної імплантації відповідає доц. Обідняк В.З.

Кабінет функціональної діагностики

У кабінеті встановлено персональний комп’ютер на базі 4-ядерного процесора Intel Core i3 частотою 3.3 Ghz на кожному ядрі. Комп’ютер оснащений відеокартою з підтримкою двох графічних моніторів, два монітори LG з діагоналлю 23 та 19 дюймів та вінчестером великої ємності загальним об’ємом пам’яті 2 Тб. Вказані параметри дозволяють швидко та точно обробляти поставлені перед ним завдання та зберігати інформацію в базах даних до 100 тис. досліджень. До системного блока приєднуються такі апарати як електронейроміограф «Нейро-ЕМГ-мікро», автоматизована система аналізу прикусу «T-scan III» та аналізатор лазерної мікроциркуляції крові «Лакк-02». Вказані прилади запускаються за допомогою програми реєстрації пацієнтів, розробленої працівниками кафедри, версія якої постійно поновлюється та вдосконалюється. Програма дозволяє об’єднувати роботу апаратів та проводити комплексні функціональні дослідження пацієнтів.

      Автоматизована система аналізу прикусу «T-scan III» («Tеkscan», США)дає можливість визначати характер і порядок виникнення контактів при фіксації центрального співвідношення щелеп. Діагностування за допомогою даного апарату дозволяє безпомилково визначати ділянки супраконтактів на етапі припасування зубних конструкцій, а також здійснювати контроль перед їхнею фіксацією та в подальшому користуванні даними конструкціями. Застосування приладу з метою діагностування стану прикусу здійснюється завдяки ультратонкому сенсору, який має форму зубної дуги і розташований у сенсорному наконечнику, який підключений до USB входу комп’ютера.

Електронейроміограф «Нейро-ЕМГ-мікро» (ООО «Нейрософт», Росія) використовується для дослідження біопотенціалів жувальних м'язів та стану нервів щелепно-лицевої ділянки методами поверхневої та стимуляційної електроміографії та електронейроміографії для діагностики та визначення ефективності ортопедичного лікування дефектів зубних рядів, для вивчення процесів відновлення тканин щелепно-лицевої ділянки після хірургічного втручання при травмах та запальних захворюваннях у даній ділянці та в ортодонтії.

      Аналізатор лазерної мікроциркуляції крові «Лакк-02» (Росія) використовується для вимірювання швидкості руху еритроцитів в кровоносному руслі тканин пародонта, при запальних процесах та проведенні функціональних проб.

     «Diagnodent» («Kavo», Німетчина) – апарат для визначення каріозних порожнин та твердих і м’яких під’ясенних зубних відкладень. Застосовується в терапевтичній стоматології для виявленого скритого карієсу зубів, а також в пародонтології у разі діагностування захворювань тканин пародонта.

      Діодний лазер «Ліка-хірург» (Україна) використовується у терапевтичній стоматології у разі лікування: стоматиту, герпетичних і афтозних виразок; ендодонтії: стерилізації кореневих каналів; для відбілювання зубів. У хірургічній стоматології для проведення гінгівопластики, збільшення клінічної довжини коронкової частини зуба, вестибулопластиці, видаленні грануляцій, френулопластиці. У ортопедичній стоматології для ретракції ясенного краю, підготовки протезного ложа при знімному протезуванні, вирівнюванні ясенного краю перед накладанням естетичних протезів (вініри, коронки).

 

ФАРМАЦІЯ
 

Переглянути презентацію

 

Лабораторія практичної фармації №4

Навчально-методичний центр ІФНМУ (лабораторія практичної фармації №4) на кафедрі хімії фармацевтичного факультету був створений в лютому 2012 року.

В лабораторії в наявності є прилади, за допомогою яких можна проводити якісний аналіз речовин (їх ідентифікацію), а також визначати кількісні параметри розчинів речовин різного походження. Тут використовуються хімічні (класичні) та інструментальні методи дослідження.

Фотометр електричний КФК–3 призначений для визначення оптичної густини  та коефіцієнтів пропускання прозорих розчинів і прозорих твердих зразків, а також для вимірювання швидкості зміни оптичної густини речовини і визначення концентрації речовини після попереднього градуювання фотометра. Прилад використовується в медицині, в хімічній, фармацевтичній та інших галузях.

Рефрактометр універсальний лабораторний УРЛ – призначений для безпосереднього вимірювання показника заломлення рідких і твердих речовин, що використовується для розрахунків концентрації розчинів та проведення їх ідентифікації. Область застосування даного приладу: хіміко-аналітичні лабораторії підприємств, науково-дослідних інститутів різних областей народного господарства.

Сахариметр універсальний СУ – 5 використовується для визначення концентрації цукрів в розчинах за кутом обертання площини поляризації поляризованого променя.

рН –метр типу ОР-110 призначений для швидкого визначення величини рН розчинів. Прилад виготовлений у переносному виконанні і придатний для виконання вимірів в польових умовах ( наприклад, визначення рН стічних вод, харчова промисловість та ін.).

Кондуктометр типу ОК-113 використовується для вимірювання провідності розчинів, а з допомогою калібрувального опору – для визначення постійної комірки. Кондуктометрія широко використовується в аналітичних методах для визначення забруднення води, перевірки регенерації йоннообмінних смол и процесів очистки води.

В лабораторії практичної фармації № 4 виконуються аналізи з використанням титриметричних методів аналізу, а саме;

- кислотно-основне титрування (визначаються вмісти кислот, основ та солей, що гідролізують);

- окисно-відновне титрування (визначаються концентрації окисників та відновників, а також ненасичених вуглеводнів ряду етилену та похідних ароматичних вуглеводнів);

- осаджувальне титрування дозволяє визначити вміст галогенід- та тіоціанат- йонів, а також йонів аргентуму;

- комплексонометрія ( визначає вміст важких та лужноземельних металів).

Хроматографічні методи аналізу представлені тонкошаровою хроматографією і дозволяють розділити суміш речовин на компоненти, провести якісне визначення складу та кількісний вміст речовин.