В Івано-Франківському національному медичному університеті днями завершилась підсумкова атестація лікарів-інтернів. Усіх – 349.

Позаду два роки інтернатури, усього – вісім років здобуття медичного фаху. Майбутні лікарі майже не хвилюються. Кажуть, що зуміли вивчити за роки навчання, таким і буде результат. Проте на іспит приходять все ще зі «шпаргалками»-конспектами й перед розмовою із екзаменаторами встигають поділитися одне з одним чимось цікавим із книжок.

Екзаменатори також розповідають їм лікарські історії зі своєї практики, – відбувається розмова майже на рівних. Про некоректні діагнози, доказову медицину, чому лікар призначає ту чи іншу тактику лікування тощо.

Деяким  інтернам  замість опитування дякують за роботу та бажають успішного професійного шляху. Завідувач кафедри терапії та сімейної медицини післядипломної освіти професор Сергій Федоров пояснює, що до таких належать насамперед ті, хто впродовж двох років працював пліч-о-пліч із лікарями у ковідних відділеннях та пройшов школу в непростих умовах пандемії.

Практична частина атестації вже третій рік поспіль проходить у формі об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ). І особливо показовою вона є у хірургів. Голова екзаменаційної комісії хірургічного напряму, завідувач кафедри хірургії післядипломної освіти Олег Ткачук відзначає, що цей великий випуск інтернів доволі  перспективний. «Їхня успішність була різною, проте всі відповіді компетентні, – зазначив Олег Ткачук. – Зрештою, у цій галузі в будь-якому разі залишаться виключно зосереджені та віддані своїй справі фахівці».

2

Нагадаємо, що для проведення ОСКІ використовують різні тренажери і симулятори, а також залучають пацієнтів чи волонтерів.

Цьогоріч екзаменатори говорять про обмеженість доступу до пацієнтів, зважаючи на умови воєнного часу та зниження як планових госпіталізацій, так і операцій. Втім, як стверджує директор Інституту післядипломної освіти Любомир Пелехан, цьогорічні випускники інтернатури мали змогу навчатися та складати іспити офлайн. І це, однозначно, є критерієм якісної підготовки майбутнього медика.

Двоє інтернів навіть складали іспити з передової. Для цього їм створили в університеті необхідні умови.

«Більшість інтернів вчилися на різних базах університету та мали змогу опанувати навички відповідно до своєї спеціалізації. Саме тому маємо сьогодні добрі результати, і це лише підтверджує гостру необхідність, попри виклики часу й обставини, навчати майбутнього медика наживо», – зазначає Любомир Пелехан.

Вже з наступного року йтиметься про нову програму, яка передбачатиме зміну термінів навчання та навіть умови вступу до інтернатури. Про це розповімо згодом...

Вітаємо з поповненням медичну спільноту, а випускникам-інтернам бажаємо знайти себе в обраній справі та  разом із двома своїми однокурсниками, які на фронті, наближати перемогу.

Тримаймо стрій!

 

ua

virtualnii pac

osvitnii hab

educ

karta

Biblo ban

arnika