1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 4.95 (10 Голосів)

У середу, 20 жовтня, в Івано-Франківському національному медичному університеті відбулося засідання центральної методичної ради.

Першим питанням порядку денного став звіт про організацію і підходи до проведення виробничих практик та підсумкових модульних контролів з практик. Доповідав відповідальний за організацію і проведення практик доцент Зіновій Витвицький. Особливе обговорення викликало питання організації практик студентів в умовах пандемії COVID-19, коли багато лікувальних закладів, які є клінічними базами університету, змушені обмежувати контакти пацієнтів зі студентами. Прозвучала пропозиція активізувати роботу університету зі стейкхолдерами, адже від цього безпосередньо залежить якість виробничої практики студентів.

Декани медичного та стоматологічного факультетів професор Роман Яцишин та доцент Олександр Бугерчук доповіли про досвід минулорічного складання студентами об'єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ), висловили свої зауваження та висновки, а також розповіли про підготовку до його складання цього року. Зараз триває закупівля необхідної апаратури та дообладнання нею університетського навчально-тренінгового центру ОСКІ. Нагадаємо, його облаштовують в корпусі по вулиці Бандери, 79а. Минулого року на базі цього центру вже складали ОСКІ випускники стоматологічного факультету. Як було наголошено під час розмови, центр ОСКІ працюватиме не тільки влітку під час підсумкової атестації випускників, а й як симуляційний центр впродовж усього навчального року.

Начальник навчального відділу Володимир Голуб наголосив на якості навчання студентів під час роботи в дистанційному режимі. Викладачів закликали активніше наповнювати бази тестових завдань. Питання контролю за ефективністю дистанційного навчання сьогодні стоїть на порядку денному профільних міністерств, тож необхідно ретельніше працювати в цьому напрямку.

Слово взяв і начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення Роман Грушевський. Він звернув увагу на технічний бік дистанційного навчання. Так, університету довелося вдвічі збільшити пропускну здатність інтернет-мережі. Також увагу працівників кафедр звернули на коректність користування мережевим обладнанням, адже несправність на окремій кафедрі може впливати на мережу всього університету. Дистанційне навчання поставило виклики і з технічного боку, але працівники ВІАЗу намагаються оперативно вирішувати ці проблеми.

ua

virtualnii pac

educ

karta

Biblo ban

arnika