На базі Івано-Франківського національного медичного університету відбулась семінар-нарада завідувачів однопрофільних кафедр «Лінгводидактичні стратегії навчання української мови як іноземної» у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України.

 

На Прикарпатті зібралися представники 15 вищих навчальних закладів, які готують майбутніх лікарів. Це завідувачі та викладачі кафедр, які займаються викладанням української мови для іноземних студентів. Загалом приїхали 27 гостей, а зареєструвалися близько 50. Частина слухачів брали участь в семінар-нараді в режимі он-лайн.

У 2014 році кафедра мовознавства ІФНМУ стала опорною з цієї дисципліни. Це означає, що фахівці кафедри є відповідальні за організацію викладання цієї дисципліни в Україні. «Ми збираємо на семінар представників всіх вищих навчальних закладів МОЗ України, — розповідає завідувач кафедри мовознавства, професор Світлана Луцак. — Найактуальнішою зараз є підготовка примірної програми з цієї дисципліни. Наша кафедра як опорна готувала таку програму, і вона вже затверджена центральним методичним кабінетом з вищої медичної освіти МОЗ України у травні. Тож на сьогоднішньому семінарі ми представимо цю програму та обговоримо, як далі має викладатися ця дисципліна».

«Цього року нашій кафедрі дали кілька груп студентів, які вивчають українську мову як іноземну, — говорить завідувач кафедри культурології та українознавства Запорізького державного медичного університету, професор Ольга Турган. — Тож для нас стало особливо актуальним навчання іноземців української мови. Враховуємо культурологічний і краєзнавчий аспекти, орієнтуємося на існуючі програми, зокрема, на програму, розроблену опорною кафедрою Івано-Франківського національного медичного університету, яка нам усім допомагає. Звісно. є проблеми при викладанні цієї дисципліни, адже паралельно ще є російська як іноземна. Але іноземні студенти нормально сприймають українську мову, зацікавлені. Щодо сприйняття мови, культури проблем немає».

«Студенти мають розуміти українську не тільки для спілкування в побуті, але й мають спілкуватися з українськими пацієнтами, — говорить перший проректор ІФНМУ, професор Ганна Ерстенюк. — На завершення навчання вони здають практично орієнтований іспит, а для цього дуже добре треба володіти українською мовою, щоб спілкуватися з українськими пацієнтами, вміло поставити діагноз, підібрати вид лікування».

 

 

 

Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
12
15
16
17
18
20
21
24
25
31

ua

virtualnii pac

osvitnii hab

guide

karta

Biblo ban

arnika zyma